I Stockholm

Resor 2011-06-13 22:22:47

Just nu befinner jag mig i Stockholm. Flygresan gick jättebra. Nu är jag så förväntasfull för morgondagen!
Måste stiga upp fyra imorgon, planet går vid sju till London, där vi byter flyg till Boston. Flygresan tar ungefär 11 timmar.
Dagen imorgon kommer att bestå av shopping i Boston eftersom att vi kommer fram vid två på dagen deras tid!

Hoppas ni har det superbra! Jag får se hur det blir med uppdateringen.
Förhoppningsvis kommer jag att uppdatera någon gång!
KRAM PÅ ER, NI ÄR BÄST


Kommentarer
Postat av: marielle

Oj! Va kul moa! Hoppas att allt går som det ska med den långa flygresan.. Annars är jag superavundsjuk!!!



Pussokram snygging :)

2011-06-13 @ 23:12:29
Postat av: ludvig

om ni hittar "the counter" så ät där. Det är ett måste!

2011-06-14 @ 11:22:19
Postat av: Malin Forsberg

Sv; Det var ett läger med alla som skulle jobba i sommarkyrkan! :D

2011-06-17 @ 15:51:20
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0