Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

Om Moa 2010-10-15 19:06:04


15 saker om mig!

•  Det är lätt att få mig att skratta, jag har dålig humor.
• Jag är nästan alltid glad!
• Jag satsar mycket på skolan.
• Jag bryr mig mycket om vad jag har på mig och hur jag ser ut.
• Jag fullständigt hatar mjukisbyxor!
• Jag har precis börjat gå hos en sånpedagog.
• Har en dröm om att min blogg ska bli riktigt stor.
• Jag har vädligt lätt att lära mig saker.
• Det bästa jag vet är att sova riktigt länge.
• Facebook är ett måste när jag är inne på datorn!
• Jag har uttöjning - 8mm! (Vill dock ha 10mm.)
• Jag tycker om att komma med nya idéer till mitt rum, nya möbler och sådant.
• På väggen i mitt rum står det "Håkan" och tidnings utklipp från Håkan Hellström konsterten.
• Den artisten jag har tyckte om längst är Håkan Hellström!
• Jag pratar väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.aha ok,själv är jag ursprungligen från kalix =)

2010-10-15 @ 22:21:06
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0