Filmtips - Funny people

Filmer 2010-05-28 09:21:42
"Adam Sandler spelar en garvad ståuppkomiker med en obotlig sjukdom. Under sitt sista levnadsår vill han uppleva riktig vänskap och utföra en god handling. Han tar därför en yngre, kämpande komiker under sina vingars beskydd och låter honom bli hans personlige assistent. Judd Apatow har både skrivit och regisserat denna stjärnspäckade dramakomedi"

Den här filmen var inte alls som jag förväntade mig. Jag trodde att den skulle vara fullspäckad med humor helatiden! Men, så var det inte. Utan det var blandat både humor och sorg. Vilket inte brukar gå så bra. Men de hade lyckats riktigt bra! Det enda som var dåligt med filmen var att den är 2 timmar lång. Jag blev lite trött i slutet av filmen och undrade när den skulle sluta. Annars var filmen riktigt rolig och man fick skratta mycket! Och jag gillar verkligen Adam Sandler haha! Men ändå inte en av det bästa filmerna som jag har sett.

Betyget blir:
3/5!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

sv: haha, ja visst var det. xD nää (a) lugnt. :)

2010-05-28 @ 13:17:55
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Thi ♥

Sv: Jag ska till Side i Turkiet :) Det ligger mellan Alanya och Antalya :)

2010-05-28 @ 15:39:52
URL: http://thihellqvist.blogg.se/
Postat av: sofia

Tjena! vilken fin blogg du har :)

allt najs m dej?

Pöss!

2010-05-28 @ 16:49:17
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0