Min helg!

Vänner 2010-02-14 17:27:23
Nu är jag på riktigt blogghumör! Har haft det jättekul i helgen, det har hänt så mycket saker.

Fredag: Johanna och hennes mamma var hemma hos oss och åt middag. Vi åt kyckling och ris och till efterätt blev det en chokladkaka som jag och johanna hade bakat. Var super gott!

Lördag: Jag och Johanna for till stan vid ett, köpte present till ebba och ingredienser till en tårta. Sen for vi hem och då kom Ewe till mig. Så bakade vi en tårta som vi gav till Ebba och Sara. De hade nämligen fest och vi var där och firade dem. Vi åt pizza, sattt och snackade, tittade lie på melodifestivalen, körde sms roulette. Sen gick vi till gården och var där med massa andra trevlig människor. Sen så gick vi och köpte burn och jag blev helt speedad. Han på coop blev sur, han trodde typ att vi var fulla! Sen gick vi hem till Ebba. Vi åt chips och satt vid datan. Sen sov jag över där!

Söndag:
Jag och Ebba vaknade vid elva och gjorde oss i ordning. Den for vi till Marcus och tittade på film. Fast ingen var så insatt i filmen. Så vi bestämde oss för att fika tårtan som blev över från i lördags. Sen tog vi massa knäppa bilder och nu sitter jag här och käkar chokladkaka från i fredags.

Sådär, nu har ni fått en väldigt fin sammanfattning av min helg. Om någon orkar läsa. Jag har varit riktigt onyttig i helgen. Men det borde man få vara ibland. Här får ni lite bilder från helgen!

Klicka på bilderna för att få dom stora!



Kommentarer
Postat av: ebba

sjukt kul helg :)

snyyyygga bilder yeee

2010-02-14 @ 17:37:45
URL: http://ebbatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0