Disco!

Vardags 2010-02-06 18:08:45
Jag har fått en kommentar om hur jag sminkar mig. Så jag ska visa det någon gång när jag har tid. Kanske imorgon! Ikväll ska jag, Johanna och kanske Ewe gå på uh disco. Ska verkligen bli kul! Johanna är påväg hit, så när hon kommer ska vi börja fixa oss. Efter discot ska Johanna sova här, mysigt värre.

Jag ursäktar för min dåliga uppdatering, igen! Den ska bli bättre.

Men nu ska jag kila, lägger nog upp bilder imrogon eller senare idag. Kramar!


någon bild jag har slängt ihop i photoshop för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilken fin bild du har gjort :)



Såg att du gillade Ke$ha! Jag har just nu lagt ut en tävling där man har chansen att vinna hennes nya album "Animal" eller ett Ke$ha linne.

2010-02-07 @ 20:06:25
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0