Såhär sminkar jag mig.

Moa gillar 2010-04-07 19:39:01
Det har varit några som har frågat om jag kan visa hur jag brukar sminka mig. Och det är klart jag kan. Så har har ni det! (Klicka på bilderna på produkterna för att få de större!)

• Jag börjar med att lägga en bas. Då använder jag mig av en foundation och en borste. Borste är mycket bättre än svamp. Det blir mer jämnt och billigare! En borste kan man tvätta och svampar måste man köpa nya helatiden. Sen lägger jag ett lager med puder.


• Efter det sätter jag rouge.




• Sen sätter jag svart ögonskugga med en smal pensel på över och nedre fransraden. Inte hela vägen, bara hälften.




• Efter det böjer jag mina ögonfransar och sätter på mascara, sen är det klart!



Kommentarer
Postat av: ferdjj allra aschhhhch äter gulaschch

fan va greyt! asnice :D

2010-04-08 @ 13:44:38
URL: http://svtre.blogg.se/pling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0