i'm exactly where i'm suppose to be

Moa gillar 2009-05-06 22:20:52
Inlägget nedan med det blonda håret var inte så seriöst. Har verkligen ingen lust att bli blond. Tycker om min hårfärg som den är. Jag testade bara en peruk som ewelina hade hemma hos henne. Jag tyckte jag såg rätt bra ut i blondt, men skulle ändå inte vilja ha det. Bara så alla vet!

Vårat nya schema är bajs. Men man får stå ut, sista perioden på hela sjuan, sista perioden innan sommarlovet! Jag längtar så till sommarlovet. Vem gör inte det egentligen? Är ju bara några få antal veckor kvar. Dom kommer gå som ett spjut och sen är det skolavslutning. Men det känns inte som att jag ska börja åttan till hösten. Det har gått så snabbt, lite för snabbt kanske. Har inga speciella planer inför sommaren heller. Skulle egentligen fara till usa, men det blev aldrig något. Eftersom vi köpte stugan och så. Blir väl att tillbringa ganska mycket tid i stugan och hos farmor antar jag. Härligt värre! Mycket sol och bad ska det också bli såklart.

Hadet!


Kommentarer
Postat av: ewe

asså skriv inte om sommaren ännu man blir bara deppig :(((((

2009-05-06 @ 23:06:43
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: ebba

vårat nya schema är SÄMST.

Moa är BÄST. <3

2009-05-07 @ 21:20:56
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0