the chocolate factory

Foton 2009-03-09 22:09:26
Första skoldagen idag. Det gick faktiskt lätt att gå upp i morse. Helt okej skoldag också. Efter skolan var jag med ewelina och sara. Vi kollade på tv och sen åt sara hos mig. Ewe stannade kvar men hon åt inte. Sen spelade vi kort och fixade håret och sånt. Sen for ewe hem och då bakade jag och sara chokladebollar. Riktigt gott. Jag känner mig ganska onyttig, men jag orkar inte bry mig haha. Sen tränade vi till so provet, känns som att jag kan grunderna iaf. Efter det for sara hem och då läste jag lite och nu sitter jag här. Imorgon är det äntligen träning! Det känns inte som att jag har tränat på jättelänge, plus att jag har hittat min basket boll! - happyface - Jack är snäll, han hjälpte mig med rubriken hihi.
Men nu ska jag vara social på msn, puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

wah, chokladbollar :D



sv: tacckköö :D

2009-03-10 @ 15:20:44
URL: http://emeeliegustavsson.blogg.se/
Postat av: ewelinaolsson,

fina choklad bollar

2009-03-11 @ 21:40:51
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0