2009-06-23

Vardags 2009-06-23 18:15:09
Har precis kommit hem från stan. Köpte ingenting, förutom en fika. Jag var på stan med sara, emma och sarap, länge sedan man såg dem!

Jag och sara vaknade vid nio idag. För hon skulle till sjukhuset. Jag fick sitta på sjukhuset och vänta medans hon tog prover och sånt. Vääldigt långtråkigt! Efter det for vi till stan och har varit där till nyss. Vädret är helt kanon! Till och med för varmt, det är 20 grader i skuggan, så i solen borde det vara sjukt varmt!

Jag får se vad jag hittar på ikväll, vill fara ut med någon. Ska höra om någon kan senare.

Jag sitter för tillfället och äter sallad. Mums! Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


Kommentarer
Postat av: emma

Herregud kvinna. Jag ÄLSKAR din design! Det vore en ära för mig om du kunde fixa iordning min lite :)

<3 !

2009-06-23 @ 21:27:52
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Thi <3

Vilken härlig sallad <3 Ge mig?

2009-06-24 @ 00:00:22
URL: http://thihellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0