school again.

Vardags 2009-01-26 13:56:55
hejhåppppp!
jag sitter just nu på skolan, i datasalen haha.
vi håller på med engelska och jobbar med grammatik.
det är tråkigt.
våran lärare kommer typ snart, så kan inte skriva så långt.
idag så ska jag iaf vara med ewe efter skolan, vi ska plugga massa!
inte kul direkt, men ändå.
igår gick jag till mamma och åt middag och fikade och så.
sen for jag till pappa och umgicks med sara.
vi fotade och så.
men nu måste jag gå, våran lärare kommer hit!
pussssshey! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det blev juh massa pluggande verkligen. haha XD

puss, älskar digggggggggg. ..... 'fmgldflnömsdnshlndfömg ölsd

oj , fffffförlåt.

seriös kommentar. :D

pusselipuss. tuss. haha

:)

/korkadmänniska

2009-01-26 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0