congratz emmy! <3

Vänner 2009-02-08 21:39:15
Klockan ringde klockan halv nio i morse. Gick och dushade och fixade mig och så. Sen vid tio kom saraj och hämta mig och vi for till kvantum för att köpa lite grejs till emmys "kalas". Ella kom också dit. Sen for vi hem och började göra tåtarn. Ida'g kom också dit. Vi blåste upp ballonger och fixade med serpentiner och sånt. Sen tog vi massa bilder. Julia'jk kom dit sen. Niclas och TobbaRN kom också dit. När vi fixat hela tårtan så kom emmy. Hon fick sin present - en "me to you" nalle, som var supersöt, bild här nere! Tror hon blev nöjd, sen fikade vi våran hemma gjorda tråta, den var supergod! Sen var jag, saraj och ida'g lite busiga hihih, men det är en hemlis vad vi gjorde. Sen sjöng tobbaRN och niclas singstar hahah, det var sjuktkul hhahahah! Sen tog vi lite kort och hade det allmänt mysigt. Dagen blev väldigt lyckad. När jag kom hem så packade jag. För om två dagar, alltså på tisdag far jag till teneriffa. Åh, det kommer bli jättehärligt! :') Det var 20 grader där nu sa mamma, rätt så varmt iaf. Men lite avis jag är på ida'g som ska fara till Thailand på torsdag och stanna i en hel månad! Inte lite brun hon kommer bli då :o. Just nu sitter jag och tittar på tv och pratar med lite människor. Bilder kommer.
Kisses! :*




Kommentarer
Postat av: ewe

söta du.. <3

jag blir avis att du ska till teneriffa!

om din väska är lite tyngre än den var före och kanske lite större. så är det nog jag som har hoppat in i den, hihi (a)

2009-02-08 @ 22:12:27
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0