2009-08-06

Vänner 2009-08-06 13:00:59
Kom hem från farmor igår. Men han aldrig blogga. Jag och Ewelina hade askul! Vädret var toppen, vi var ute hela tiden. Vi åkte ring bakom båt och vattenskidor, fiskade, solade, badade, spelade kort osv. Riktigt härligt! Tyvärr hade jag ju ingen kamera med mig. Men min farbror tog kort på oss, så när han kommer förbi här ska jag få bilderna. Så jag lägger upp dom då.

Just nu är jag med Johanna. Vi äter klubba, haha! Vi har köpt cigg, haha, tuggummi cigg alltså ;)



Ska till sjukgymnasten idag. Ryggen har blivit sämre nu.. Så hoppas att det blir bättre då. Ska också lämna tillbaka väskan med rosetten jag köpte förra veckan. Den har gått sönder. Och vet ni? Det är 33 grader i solen här! Men nu ska jag sluta skriva, kramar.

Cambilder på Johanna, mig och Ewelina.











Kommentarer
Postat av: EWE

wihi, vad kul vi hade! där är vi ju riktigt coola! :D

2009-08-07 @ 11:39:44
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0