on my own

Vardags 2009-04-10 13:46:35
Sommaren var här för ungefär en vecka sen, men inte nu längre. Här snöar det hur mycket som helst och vem är det som har beställt snö? Inte då jag i alla fall. Jag vaknade ungefär tio idag. Försökte somna om men det gick inte. Jag fick äta frunch. Det blev ceasarsallad med kräftstjärtar och en sorts majonässås. Det var ett nytt recept som mamma testade och det var hur gott som helst. Det rekommenderar jag till dom som gillar kräftstjärtar. Mumma säger jag bara! Och föressten så är det ju påsklov nu. Hur underbart som helst. Blir att vara hemma för det mesta och umgås såklart. Hugs!
                                                                                               

Kommentarer
Postat av: ebba

i sthlm äre typ asvarmt! inge snö och man behöver inte ha ngn jacka :)

2009-04-10 @ 15:55:00
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska int säga nåt, du är så sjukt söt! :)

2009-04-12 @ 20:55:32
URL: http://iidasundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0