En lista såhär på kvällen

Vardags 2011-06-04 20:09:00
13 HAR DU:
Ett förhållande: Inte nu!
En bästa kill-vän: Att jag har.
En bästa tjej-vän: Såklart!
Dejtat en av dina bästa kompisar: Tror inte det, eller kanske!
Blivit kär vid första ögonkastet: Jo (a)
Fått ditt hjärta krossat: Tyvärr ja
Haft ett one night stand: Nejö!
Skrikit åt en lärare: Haha.. har jag säkert.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, hänt några gånger!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nejnej ;)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Inte som jag har betalat i alla fall.
Snusat: Nope!
Druckit alkohol: Nene!



11 DAGENS:
Klädsel: Linne och shorts!
Frisyr: Helt vanligt utsläppt och tråkigt.
Vill ha: MAAT!
Drog: Datorn... hehe
Saknad: Finns många!
Sjuka: Jag är frisk :)
Köp: Nada.
Godis: I don't eat candy.
Attityd: Tuff som alltid! ;)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Oh, vilken snygging!!



9 FÖRSTA
Vän: Emma Brännholm hihi!
Bil: Har ingen bil :c
Kärlek: Oscar må det nog vara!
Husdjur: Hund :)
Semester: Usa!
Jobb: Sommarjobb.
Köpta: Kommer inte ihåg!
Konsert: Vet inte.. 
Fylla: -


10 SENASTE
Personen som skickade sms: Johan! 
Personen som du kramade: Lillebror hiihi.
Personen som ringde dig: Pappa!
Personen som du ringde: Jacob :D
Personen du sa ''jag älskar dig'' till: Mormor tror jag minsann!
Alkoholdrycken: -
Bilfärd: Till Inpuls för någon dag sedan.
Filmen du såg: Kommer inte ens ihåg.. :c
Gången du grät: Igår till en videeo..
Måltiden: Hemmagjord pizzaa!



8 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Ja, gud vad kul!
Våga hoppa bungyjump: Verkar lite läskigare.. kaankse!
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Jadå. 
Kalla dig själv lycklig: Ja, är lycklig nu :)
Kunna gråta över en kille: Yep
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Beror på vad det handlar om!
Kunna springa 50mil: Nej, hemska tider..



8 VAD:
Gör du just nu: Facebookar mig!
Ska du göra imorn: Har inga planer (:
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Att det blir bättre sen!
Har du med dig in på bion: Popcåårn
Är det för färg på dina byxor: Ljus blåa!
Är det för väder hos dig just nu: Soligt, men blåsigt värre.
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Tänderna haha! Och ögonen.
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror ju på hur mycket jag vinneeer :D



7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Shorts
2. Linne
3. Bandeau
4. Trosor
5. Sockar
6. Armband
7. Smink



6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på om jag känner personen eller inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Jag blir hela 16 år! 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, det tror jag faktiskt. 
Använder du huvtröjor: Jaa, men mest ute i skogen och så!
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Ja, piercing i naveln.. så sugen!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Kommer bra överrens med båda könen!


4 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång lätt!
Sommar eller vinter: Summmeeer :D
Vilken ålder har varit bäst hittills: Oj.. svårt! Kanske förra året, var en fin ålder - 14 alltså!
Kramar eller kyssar: Kyssar hihi
Lista lånad av: Ewelinaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0