Mer besökare till din blogg?

Tips 2011-02-14 20:32:41
Här är lite tips som ni kan följa för att få mer besökare. Det är inte alls säkert att det funkar.
Men fortsätt att uppdatera, så ska du se att du tillslut får mer besökare!

Uppdatera regelbundet!
Jag brukar uppdatera ungefär 4-6 gånger varje dag! Ibland mer till och med. Det är viktigt med uppdatering. För då tittar man in flera gånger om dagen och ser om du har uppdaterat. Kan göra att besökarna kommer tillbaka!

Ha en fin design!
Det är alltid ett plus att ha en fin design och header. Då stannar fler och tycker inte att bloggen är lika tråkig.

Tänk på bilder och text!
Det är så mycket roligare att läsa en blogg om den är fylld med fina bilder. Så bilder är väldigt viktigt! Tänk också på att inte skriva för mycker. Skriv bara några rader. Ingen orkar läsa ett inlägg som är fullproppat med text!

Pinga!
Något jag gör varje gång jag har uppdaterat är att pinga. Jag är medlem på bloggportalen. Där kan du logga in och pinga efter varje inlägg du har skrivit. Det gör så att många andra kan se ditt inlägg och fler klickar in på din blogg!

Bloggtrafik!
Som jag har sagt tidigare så bli medlem på bloggtrafik. Där klickar du runt på andras blogg och får på så sätt besökare till din egen. Funkar skitbra!

Det var väl alla olika tips jag hade. Men det hänger mycket på att nå ut till allt folk. Och det är riktigt svårt!
Man vet inte vad alla olika människor vill läsa om. Så kör på din egen grej!


Kommentarer
Postat av: Maria

Trevlig blogg! Tack för tipsen!

Ha en bra kväll!

Hälsningar Maria

2011-02-14 @ 21:41:36
URL: http://grymtling.bloggplatsen.se/
Postat av: erika

jag förstår att du har många läsare! din blogg är asfin och bra! :D

2011-02-15 @ 08:09:40
URL: http://erikajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0