Vårkänsla!

Vardags 2010-03-08 16:25:09

Hade riktigt otur för någon dag sedan. Blev nämligen av med både min msn och min facebook, någon idiot hackade den och tog över den. Men nu har jag och mamma löst det. Eller egentligen var det mest mamma, tack så jättemycket! Så nu har jag fått tillbaka båda två och det känns jätteskönt!

Då var första skoldagen efter lovet avklarad. Kändes ändå inte så jobbigt att gå till skolan. Det är så trevligt att få träffa alla sina vänner igen! Men snart kommer jag väl att tröttna igen, dock bara 4 veckor kvar till påsklovet. Jag tycker att vi har fått en riktigt härlig vårkänsla här i Luleå. klarblå himmel, solen som lyser och plusgrader(!!!). Helt otroligt, hihi.

Men nu måste jag byta om till träningen, hoppas att ni har haft en bra dag! ♥

gammal bild på mig och syster från skolavslutnigen som jag hittade i arkivet.


Kommentarer
Postat av: sara

Har gjort en ny blogg, kan du hjälpa mig med design och sånt. smsa mig senare så loggar jag in och skickar lite bilder! :)

tacktacktack :D 0730777595

2010-03-08 @ 16:31:55
Postat av: emma

Sv: JAAAA! visst är dom? :D

2010-03-08 @ 20:12:23
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0