Träning

Vardags 2010-03-01 16:18:00
Nu har jag kommit hem från stan. Köpte bara lite små grejer. En fuktkräm till ansiktet och tuggummi. Nu ska jag inte köpa något mer den här månaden. Tror inte att jag kommer lyckas med det. Men jag måste spara pengar till Turkiet resan i Juni. Jag vet att det är länge kvar, men vill ha mycket pengar när vi åker.

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och chattar. Ska strax börja byta om, har nämligen träning klockan fem. Ikväll vet jag inte vad som händer, tror att jag ska ta det lungt och titta på One tree hill!

Nu ska jag byta om. Kram!

Kommentarer
Postat av: malin

hihi, jag har en liten idé om hur jag skulle vilja ha min design.

headern iallafall. :)

2010-03-01 @ 23:11:35
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: ewe

juni är det väl? :o

2010-03-02 @ 22:51:03
Postat av: fred

hej bfffffffffffffffffff

2010-03-03 @ 01:16:39
Postat av: Stephanie

Hej hej



Nu är Ke$ha linnet skickat till dig :) Berätta gärna på min blgg när du har fått det.



Förlåt att det har dröjt lite...



Kram <3

2010-03-04 @ 14:57:22
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0