Nu bär det av till Kåbdalis!

Vänner 2010-03-12 14:01:29
Kom hem från skolan redan för en timme sedan. Fick nämligen sluta tidigare eftersom att jag, johanna och min familj ska åka till kåbdalis över helgen. Kommer att bli väldigt roligt! Ser verkligen fram emot det. Bara inte vädret förstör allting. Jag orkar hinner inte fixa något mer på designen, så den får se ut som den gör nu. Kommer inte att bli någon uppdatering under helgen, kommer inte att ha tillgång till någon dator. På söndag kväll kommer jag att uppdatera igen. Då får ni säkert endel bilder också!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha det kul! :)

2010-03-12 @ 20:15:38
URL: http://lenapedersens.devote.se
Postat av: Lisette

hej :)

måste bara fråga, var i norrland bor du ? :)

2010-03-13 @ 13:55:37
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/
Postat av: eeeeewee

vad gölli header!

minnen :D

2010-03-13 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0