Stan.

Införskaffat 2010-01-29 20:47:57


Ser ni att dom har fixat lite här på blogg.se? Tycker att det blev fint! Idag har jag varit väldigt trött eftersom att det är fredag, men jag har klarat mig igenom dagen bra. Slutade kvart över ett idag, vilket var superskönt! For till stan med Johanna, fyndade en del behövliga saker. Som ett nytt ansiktstvätt från Aco. Den sägs vara bra. Det är Sara som har tipsat mig. Jag hoppas att den funkar bra för mig också. Kan göra en utvärdering om en vecka ungefär. Om ni vill det? Köpte också en svart flytande eyeliner och ett armband. Kan ta en bild lite senare ikväll.

Imorgon ska min saknade parre sova hos mig, kommer nog att bli riktigt mysigt! Vi har inte träffats på väääldigt länge.. Så det ska bli kul att träffas igen.

Jag vet inte vad jag ska hitta på nu ikväll. Blir kanske att se någon film, vi får se! Har ni något bra filmtips till mig? Skulle uppskatta mycket om någon skrev en bra film!

Ha en jättebra kväll. 

Kommentarer
Postat av: caroline

jag har haft den, och jag tycker den är riktigt dålig, men alla har olika hydtyper!

jag saknar dig

2010-01-29 @ 22:53:36
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0