2010: April - Augusti

Moa gillar 2010-12-31 16:23:00
Börjar i april, fotade inte mycket innan!

April

Hade många fina stunder med mina vänner. Tacokvällar med Ewelina och Sara. Jag började bry mig mer om bloggen. Klädde mig annorlunda.




Maj

Jag började ha mittbena, jag shoppade massor och sommarvärmen kom.



Juni

Jag och Ewelina for till turkiet. Det bästa som har hänt under året faktiskt! Det blev sommarlov, töjde till 5mm.
Juli

Jag var mycket i stugan och hos farmor. Lärde känna Johan, umgicks med honom nästan varje dag!
Augusti

Jag färgade håret svart, for på konfirmations resa med båten elida, jag fyllde år och fick fina presenter och konfirmerades i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: ewe

gud så längesen allt dde där var, känns det som :o

2010-12-31 @ 17:14:08
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: saga

for du och ewelina till turikiet själv :O asså utan vuxen? hur länge var ni där

2011-01-05 @ 04:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0