School

Vardags 2009-09-21 07:57:23
Godmorgon på er!

Nu ska jag allt hålla igång uppdateringen. Så det kommer minst tre inlägg per dag nu i skolveckan. Och på helgerna blir det troligen lite mer.

Somsagt börjar jag 8.15 idag. Och måste stänga av datorn snart. Vi har ganska tråkiga lektioner idag, mycket so. Men jag klara mig nog igenom denna dag också.

Gud, jag är sjukt sugen på att köpa en nikon D60 nu! Har frågat många som har den kameran och den har bara fått bra kritik. Jag vill inte vänta, jag vill ha den nu! Men så vill dock inte min plånbok.

Men nu måste jag stänga av datorn, hugs!

lägger ut en bild på söt bror, tagen i sommras.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINES FOTOBLOGG

Nikon D60 är väldigt bra, men trots att den är mycket dyrare än en D40 så har dom inte så mycket olika funktioner. Men jag tycker att du ska satsa på en sån, bra nybörjarkamera! :)

2009-09-21 @ 08:22:25
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-21 @ 11:01:52
URL: http://walkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0