2009-09-15

Vardags 2009-09-15 07:44:14
Sitter här igen! Men nu har jag tid att sitt här. Börjar inte på nästan en timme! Varför stiger jag alltid upp för tidigt? Men jag känner mig ändå utvilad. Just nu håller jag på att titta runt på designadinblogg.se för jag försöker hitta hur man delar upp sin meny, alltså att man har en ruta med kategorier, en med arkiv osv. Jag hittar det ingenstans! Är det någon som vet hur man gör? Skulle blir väldigt tacksam för svar! Eller om ni vet var på designadinblogg man kan hitta det.

Idag går jag till halv fyra igen. Usch, det är så tråkigt! Men jag få hålla ut. Efter skolan får vi se vad jag hittar på.

Jag är verkligen sugen på att köpen en nikon D60! Men jag måste spara ändå till jul. Och då kan jag lika gärna önska mig den i julklapp ju. Men jag ska nog ge lite pengar så mina föräldrar inte behöver köpa allt. För den är ju ganska dyr! Så första saken på min önskelista: Nikon D60!

Men nu ska jag fortsätta titta runt på ddb - designadinblogg. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0