Photoshop.

Vardags 2009-10-19 21:15:14
Jag gjorde plättar i det förra inlägget!

Nu är jag nästan klar med so:n. Mamma ska bara läsa den och kommentera lite. Känns riktigt bra faktiskt!

Nyss höll mamma på att leta något papper och då hittade hon en foto tidning. I den tidningen fanns det en skiva som visar hur man gör fina svartvita bilder i photoshop. Så jag håller på att titta på den nu. Den är verkligen bra. Har lärt mig massor med nytt redan! Han som gör videon finns på sidan moderskeppet. Ni kanske får se lite bilder senare.

Som sagt blir det skolan för mig imorgon. Är fortfarande förkyld, men är på topp ändå! Så ska snart ta något att äta och sedan krypa ner i sängen.

Nu ska jag fortsätta titta på vioden!

jag använder mig av photoshop cs3.

Kommentarer
Postat av: Amandaa

photoshop rocks! :D

2009-10-19 @ 21:53:51
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: zeinabkhamis

grym blogg!

besök & komentera gärna min blogg du också, puss!

2009-10-19 @ 23:27:29
URL: http://zizikhamis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0