Strax vårdcentralen.

Vardags 2009-10-08 15:24:50
Kom hem från skolan för inte så länge sedan. Var en riktigt härlig dag idag! Just nu sitter jag och tittar på bloglovin'.

Klockan fyra ska jag till vårdcentralen. Ska nämligen ta sprutan mot livmoderhalscancer. Och som tur är så är jag inte rädd för sprutor. Är någon av er rädd för sprutor? Så det kommer inte att vara så farligt. Nog kommer jag att vara lite nervös, men ändå. Men det är flera i min klass som har tagit den och säger att det inte gör ont. Så jag får hoppas på det! Man ska ta tre sprutor sammanlagt. Den första tar jag idag. Den andra om 2 månader och den tredje om 6 månader. Så jag kommer inte att vara färdig förrän om nästa år.. Men det är dock värt det. Jag vill verkligen inte få cancer!


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Jag haaaatar sprutor!

2009-10-08 @ 17:13:50
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0