Blogghistora.

Vardags 2009-10-08 21:37:03
Det här inlägget är mitt 500:ade inlägg och då tycker jag att jag borde skriva om något speciellt. Och då kom min underbara vän jack på att jag kan skriva om hur jag började blogga och hur det har varit under tiden. Och det tycket jag var en jättebra idé!

Jag tror att den här bloggen var min första, startade den vintern 2008. Så har haft den ungefär ett år. Och namnet, jagharenrosacykel, har jag ingen aning hur jag kom på! Hur jag började att blogga kommer jag inte heller ihåg. Hade säkert sett på internet någon blogg och ville testa själv. Bloggade ett tag här på blogg.se, hade inte alls någon koll på det här med statistiken. Men hade kanske 5 besökare, haha. Tog det här med bloggandet inte så seriöst.

Sen bytte jag till devote.se och där hette jag twominutes. Bloggen finns fortfarande kvar. Då hade jag lite udda stil kan man säga. Om ni vill kika på den bloggen klicka HÄR. Där hade jag inte heller så stor koll på statestiken. Bloggade mest för att skriva av mig och så.

Efter det så bytte jag till blogspot. Då fick min blogg heta moathorneus. Den finns HÄR. Där började jag blogga lite mer, uppdaterade oftare. Och statestiken ökade en aning. Men tröttnade på den sidan, så som jag gjorde på devote och bytte tillbaka till blogg.se! Och där har jag då stannat till nu.

Har nu börjat ta det här med att blogg mer seriöst. Tycker att det är så kul att se hur statistiken ökar mer och mer för varje dag. Och alla kommentarer. Det är super! Man kan säga att jag har bloggat "seriöst" lite mer än ett halv år. Har inte så mycket besökare, ungefär kring 100 varje dag. Men ju mer jag bloggar och ju mer intressant jag skriver, detså mer besökare får jag! Så är det alltid, för alla.

Har inga planer att sluta blogga ännu, eftersom att det är ett stort intresse. Under dagen så går jag och tänker vad jag kan skriva i bloggen. Om jag ser något speciellt, så tänker jag: åh, det här ska jag skriva om i bloggen! Min blogg är som en del av mitt liv. Hoppas att ni som läser också tycker om min blogg. Kram till alla er ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

jag gillar dina bloggar :DDDD

2009-10-08 @ 22:08:41
URL: http://ebbatyp.blogg.se/
Postat av: eo

bloggigt värre :D

2009-10-08 @ 22:57:36
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: malin :)

du är verkligen jätteduktig på att blogga! :D<3

2009-10-09 @ 16:41:32
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Amanda

aw, så gullig du var i twominutes-bloggen. verkligen olik dig! :D

2009-10-09 @ 21:58:03
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0