Produkttips!

Moa gillar 2009-10-05 22:05:38

Det var många som undrade om produkterna jag köpte förra veckan var bra. (Det står om dem i det HÄR inlägget) Så här får ni en bedömning om vad jag tycker!

Volymsprayet kan man använda i både torrt och fuktigt hår.
Men jag tycker att den ger mest resultat i fuktigt hår som man sedan fönar.
Den ger ganska mycket volym som håller hela dagen.
Och luktar väldigt gott!

Hårsprayet är väldigt bra tycker jag! Det håller också hela dagen.
Det blir inte jättehårt och det gillar jag.
Blir lagom hårt och ganska fluffigt.
Ger bra stadga och glans!

Jag har gått och förälskat mig i den här foundationen.
Det var verkligen ett kanon köp.
Den täcker bra och den håller hela dagen.
Man får också jämn färg.
Kan kännas lite konstigt att stå och rulla på sin foundation.
Men tycker att det här är det bästa sättet att sätta på foundation.
Bättre än vanliga muddar.
Det här är verkligen ett tips, ska fortsätta köra på den här produkten!

Det här vaxet från make up store är väldigt bra om man vill ha glansigt hår.
Ger även lite volym om man sätter det i hårbotten.
Jag brukar sätta det i topparna, i hårbotten och på själva håret.
Men ta inte för mycket för då kan det se fettigt ut!
Håller länge och luktar gott!

Det här pudret från isadora tycker jag verkligen om!
Man får en matt känsla och den håller hela dagen.
Det blir jämnt och fint.
Dock råkade jag köpa en lite för brun färg, men den funkar bra ändå.
Det enda negativa är att man inte kan applicera med en borste,
utan man måste använda mudden som följer med.
Den är bra och skön, men jag tycker bättre om brostar.
Om man använder borste så blir pudret smuligt och man kan råka spilla på kläderna.
Så om man behöver ett nytt puder tycker jag verkligen att man ska köpa detta!

Det fungerade inte att sätta texten bredvid bilderna..

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Okej :) Jag tycker den ser så roligt ut, haha.



Superfin design :)

2009-10-06 @ 06:42:55
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: ida

vad har man vax:Et till? :)

2009-10-07 @ 19:31:00
URL: http://iidasundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0