2009-10-10

Foton 2009-10-10 18:09:34
Tjenare!
Hur har eran dag varit? Min har varit kanon bra! Som jag skrev i inlägget här nedan så var jag och Johanna på kulturens hus vid två tiden. Klockan tre gick vi till pontus hallen för att träna lite innan dansen. Sen halv 5 så smällde det! Det avr våran tur, vi sprang ut på planen och jag gav verkligen allt! Gud så underbart kul det är att dansa. Sen var det bara tt packa sina saker och fara hem. Det gick fort, för fort tyckte jag. Men var riktigt roligt!

Nu har jag precis skickat in jultidningarna. De behövde vara inne imorgon. Tjänade ungefär 400 kr på det, inte så mycket. Men i alla fall en liten del. Kom bara upp till premie 5. Så jag valde en digital fotoram! Tycker att dem är supercoola.

Just nu är hela familjen här. Alla syskon som har flyttat hem ifrån och deras pojkvänner. Så det är fullt här i huset. Vi ska ha familjemiddag. Det blir grekisk delikatesspanna! Vilket är en av mina favoriträtter. Mummmmms!

Men nu ska jag gå och prata lite med allihop. Kramar!

bjussar på denna härliga höstbild. Tagen förra året!



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Haha, det är inte så många som håller med mig när det kommer till musiksmak, men det gör inget! ;)

Tänk var tråkigt om alla gillade samma!

2009-10-10 @ 18:11:11
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; aw ;*

Du, tycker faktiskt du ska ta och langa msn :D

2009-10-10 @ 23:06:38
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0