summerlove

Foton 2009-03-17 15:39:38
Igår på gympan gick jag, ebba och sara till hertsön för det gick inte att åka skridskor.  Då var det gräs där! Jag och sara blev helt glada och typ klev på det hahaha. Jag vill verkligen ha sommar nu. Men det känns att våren är på väg, det är helt varmt här så snön smälter! Men det är ändå inte så länge kvar till sommarlovet. Har inte så stora planer inför sommaren. Ska sola, bada och umgås som bara den! Träffa nya vänner också såklart. Lulekalaset ska jag också gå på. Jag, ebba och sara kankse ska till stockholm hihi, eller det är ju våra planer. Vi vet inte om det blir något, men hoppas kan man alltid göra. Men nu ska jag vara social på skype, för min mick funkar nu, yey. Hugs!


sommarkänsla.

Kommentarer
Postat av: ebba

vill ha sommar och sommarlov nuu!

hih, vi och våra planer (a) <3333

2009-03-17 @ 16:16:13
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: saraj

Träffa nya vänner också såklart. Lulekalaset blir det också såklart.





HAHAHAHHAHAH, felåt :(

2009-03-17 @ 22:09:47
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0