get it over with

Vänner 2009-03-18 08:54:08
Idag har vi friluftsdag med skolan. Jag och johanna ska fara till måttsund och åka slalom. Ska bli hur kul som helst. Dom kommer och hämtar mig snart. Jag hade sovmorgon idag fast jag vakande av mig själv för ovanlighetens skull. Sen kunde jag inte somna om. Känner mig faktiskt utvilad, brukar aldrig göra det. Men jag gick och la mig direkt efter desperate housewives. Det var sjukt bra! Det händer så mycket i ett avsnitt. Nu vet man varför han albino killen är så konstig och vill mike något. Åh, jag önskar det var varje dag. Efter vi har åkt slalom kankse jag ska vara med johanna om jag orkar, vi får se. Brukar bli ganska slut efter jag har åkt. Men nu måste jag packa ihop skidorna och sånt. Skriver senare ikväll, puss!


                                              johanna ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

DH ÄR BÄST :D <333

2009-03-18 @ 16:11:23
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: evelina

johanna är söt :) <3

2009-03-19 @ 12:42:44
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0