all you can do is forget

Bilder på mig 2009-03-12 19:45:19
Idag på skolan gjorde vi ingenting, hade de vanliga lektionerna. Men på so:n då hade anders en klubba och alla såg det utom våran lärare kerstin. Sen då sa tobbe ba: kerstin, anders har en klubba! Då sa kerstin ba: men tobbe, skvallrar du sådär på folk? När jag inte ser att han har en klubba så får han ha det. Inte visste jag att du skvallrade sådär. Hahahaha, i stället för att säga till anders att han inte fick det tjatade hon på tobbe. Tobbe och anders var dumma och nöp mig och ebba. Det gjorde ont hahaha :( Sen var då nå äckligt blött papper på mitt, freds och ludvigs skåp, åh det var skit äckligt! Men då var fred snäll och torkade bort det. Det hade till och med droppat in i mitt skåp! Aja, efter skolan var jag med ewelina igen tihi. Vi tittade på "systrar i jeans 2" - superbra film, handlar om fyra tjejer som är långt i från varandra och det som håller de tillsammans är jeansen. Härlig kärleks och vänskaps film. Rekomenderas! Nog för att ewelinas dvd var lite störd och hackade väldigt mycket. Jag tror jag såg samma scen fem gånger, för den hoppade tillbaka. Jag hann aldrig se hela slutet, men ewelina berättade. Sen åt jag där, stekt palt blev det. Nu har jag precis kommit hem och ska alldeles strax på träning. Skönt som bara den! Men nu måste jag stänga av, dagens låt kommer senare. Pusss!



Kommentarer
Postat av: ebba

puss på dig sötnos :)

haha, de gjorde ooont när alla nöp mig hela tiden :( <3333

2009-03-12 @ 20:21:24
URL: http://ebbaguhren.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0