frågor och svar!

Moa gillar 2009-06-21 19:28:07
Här kommer föressten svaren på frågestunden. Fick inte särskillt många frågor. Men i alla fall!

Tycker du själv att du sjunger bra? Jag har hört mycket bättre. Men jag går i alla fall att lyssna på.
Kan du lägga upp ett klipp där du sjunger? Klart och gjort!
Hur många syskon har du? Ett riktigt, min syster. Men min mamma och min låtsas pappa har ett barn, lillebror. Och sen hade min låtsas pappa två andra barn innan han träffade mamma. Men de räknar jag inte som mina syskon. Så två stycken.
Vilken storlek har du på bh:n? Okej, jag undrar vem som frågade det. Knäpp fråga. Tänker inte svara, hohoh!
Varför var du och Johanna så taskiga igår? Hmm, jag vet inte riktigt när igår var. Kan inte rikitgt svara på det..
Hur får man videoklipp till sin blogg? Man måste ha klippen på youtube för att det ska fungera. Klicka här så beskriver dem!
Ska du söka till idol när du blir äldre? Jag har inte funderat på det direkt eftersom det är ett/två år kvar tills jag får söka. Men man kan ju alltid testa. Mina kompisar tycker att jag ska göra det.
Hur lång är du? Har inte mätt mig på ett tag. Men 160 någonting. Det kanske låter långt, men de flesta jag känner är längre än mig.
Vet du vilket gymnasium du ska söka till? Nej, har inte funderat på det heller. Känns inte som att jag behöver stressa med det. Men det hade varit kul att gå estetiska!
Vad ska du göra på sommarlovet? Umgås är ett måste. Men annars sola, bada, vill träffa lite vänner som bor längre ner i sverige, men vet inte om det blir av. Luleåkalaset, fara till farmor och vara i min stuga. Piteå musik kollo också, annars blir det inte så mycket mer.
När ska du svara på frågorna? Nu!

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Ja, ibland så lyckas han få till det riktigt bra den pojken!

Åh, gullunge! Du är fin :)

2009-06-21 @ 20:28:08
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: jackiboi

moa är 166-7 cm.

;)

2009-06-22 @ 18:15:03
URL: http://jackiboyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0