Wedding Crashers

Moa tycker och tänker 2009-07-24 23:36:56
Det blev mycket bloggande idag. Men det är väl kul antar jag. Såg just klart på en film som gick på ettan. Det var wedding crashers. Har sett den flera gånger förut. Tycker att den är ganska bra. Den har blivit lite utnött. Imorgon får vi se vad jag hittar på, blir säkert att vara med Ewelina igen, hoho. Vi har varit med varandra hela veckan, men inte tröttnar man! På söndag åker jag till stugan igen, då kanske Ewe följer med. Om hon får för sina föräldrar. Hoppas hon får!

Det har börjat bli mörkare på kvällen nu. Alltså att sommaren börjar ta slut. Usch då! Det gillar vi inte alls. Mer än halva sommarlovet har gått. Och jag känner mig inte alls sugen på att börja skolan snart. Fast det ska väl bli kul att träffa alla, men vill inte börja plugga. Så nu ska jag inte kasta bort en ända dag på resten av sommarlovet. Nu ska jag njuta de sista veckorna och hoppas på sol och varmt väder! Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Hadet bra!



Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-07-24 @ 23:49:24
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0