Ljudet av ditt hjärta

Moa tycker och tänker 2009-07-26 12:14:14
Hejsanhoppsan!

Jag blir så sjukt less på internet här hos mamma. Det tar ett år innan någon sida kommer upp. Hatar det! Kan inte svara på kommentarer nu heller. Så får försöka senare..

Var inte hemma nästa något igår, så hade inte tid att blogga. På dagen var jag som sagt med Ewelina, Oscar och Jocke. Vi var ute och typ cyklade och ja. Vid halv sex cyklade jag, mamma och lillebror till några kompisar till familjen. Där grillade vi. Jag umgicks med Manda och Stella, vi hade väldigt kul! Vi var hemma vid halv två ungefär.

Vaknade vid tio idag och låg och läste "Ljudet av ditt hjärta". Tredje boken i Twilight serien. Lånade den av Stella igår, så har inte kommit så långt. Jag längtar verkligen tills när "New moon" kommer på bio! Gör inte ni det?



Idag så far jag, familjen och ewelina till stugan. Så det blir inget bloggade på ett tag igen. Men kommer troligen att mobilblogga lite då och då. Vi stannar där till på onsdag eller torsdag. På torsdag är det ju lulekalaset! Ska gå alla dagar och det kommer bli mega kul. Men det är dock bara dåliga artister som ska komma.. Den ända jag är lite intresserad av är Thåström.



Men nu ska jag gå och äta lunch, hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud vad efter du är!?! har du it läst ut böckerna än ?;)

2009-07-26 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0