Ice Age 3

Vardags 2009-07-22 21:20:19
Kom nyss hem från bion. Såg Ice Age 3. Den var inte så bra. Trodde att det skulle vara rolig, men inte särskillt. Skrattade typ aldrig. Plus att min lillebror tjatade halva filmen att han ville fara hem. Vill aldrig gå på bio med honom igen. Helt jobbig han är :(. Så den rekommenderas inte att se.

Tidigare idag så fyllde han sju år. Han hade kalas och jag var lekledare. Gick helt okej. Hade fiskedamm och sånt, hihi!
Kan tyvärr inte ladda upp bilderna idag. För kamera sladden är hos min pappa. Far troligen och hämtar den imorgon eller något. Pussss!


Kommentarer
Postat av: ebba

Haha positiv till filmen du va då ;)

2009-07-22 @ 22:40:33
Postat av: Amanda

Nämen, ICE AGE kan ju inte vara tråkig! Jag ska se den ändå, hihi! :D

2009-07-22 @ 23:30:27
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: Du är förlåten min vän :)

Nämen, häftigt hörru :D



Jag åker till Stockholm idag så det blir lite ont om kommetarer och inlägg för mig med ;) Ha det så bra!

2009-07-23 @ 06:40:46
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej moa och tack för att du kollar på min blogg och hoppas att du fortsätter att kolla på min blogg <3

vi syns senare bye bye

2009-07-23 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0