Väntar på Ewe!

Vänner 2009-12-29 16:05:49
Hejsan!
Jag håller på att titta på gamla inlägg på bloggen. Alla bra minnen från sommaren kommer tillbaka! Åh, 2009 har varit ett bra år. Jag hoppas på att 2010 bli lika bra.

Just nu väntar jag på att Ewelina ska komma hit. Vi kommer säkert att hitta på något kul. Igår var jag i Boden nästan hela dagen. Jag, mamma och min syster for dit för vi skulle gå på den nya shopping centret. Men det var ingen höjdare direkt. Men jag hittade lite saker ändå. Köpte nya vinterskor (!), två parfymer, ett armband, vit ögonskugga och svarta, lite tjockare strumpbyxor.

Bilder får ni senare ikväll. Är helnöjd med mina nya skor. Var verkligen i behov av nya. Det här är ett par puma sneekers med fodring. Dom kostade ungefär 900 kr, så var tvungen att betala halva själv. Men det gjorde inte så mycket.

Nu ska jag kila, ha en jättebra dag!


snygga brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0