Nu far jag!

Vardags 2009-08-25 09:11:13
Steg upp åtta idag. Skulle duscha och sånt. Nu är jag klar. Måste bara cykla till mamma och hämta min cykelhjäm -.- eftersom att jag inte har fyllt 15 än så får jag itne cykla utan hjälm när vi cyklar med skolan. Hatar det! Men vi ska i alla fall cykla till Länkebo idag. Woho. Nog för att det är ganska långt dite, det kommer säkert ta två timmar att cykla dit.. Men när vi kommer fram blir det nog kul. Vi ska övernatta där med skolan, och vi får vara vakna hur länge vi vill! Och jag har laddat med monster jag så blir hyper hoho! Kommer bli så sjukt kul :D

Tack för alla kommentarer! Gud vad glad jag bliiir. Men tyvärr hinner jag inte svara  på dom nu, ni får vänta tills jag kommer hem!

Det här har jag på mig idag.
- Adidas
- Vitt linne
- Leggings



Nu måste jag kila, vi hörs imorgon, hugs! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe okej :)

2009-08-25 @ 14:35:00
URL: http://fridassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaddå har du laddat ner det gratis :P? Hur då ?!:D

2009-08-25 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0