Lite tankar om skolan.

Moa tycker och tänker 2009-08-30 22:08:32

Kom just hem från Oscar. Har varit där med Ewelina, Johanna och Ludvig. Vi fikade kladdkaka med grädde och jordgubbar! Super smarrigt. Sen lyssnade vi på musik och sånt.

Imorgon börjar det riktiga schemat, känns helt okej. Vi börjar 8.15 och det känndes inte lika okej. Eftersom att jag måste förbi pappa och hämta massa skol saker. Så jag måste stiga upp tidigt! Men det kommer nog gå bra.

Första lektionen vi har är SO. Jag gillar inte det, hade aldrig bra inställning till det ämnet i sjuan. Men nu i åttan när det är betyg så ska jag verkligen försöka! Och man får bara hoppas att våran lärare är bra. Det är ganska mycket som är nytt i åttan. Men jag kommer nog att klara mig bra. Hade bra betyg i sjuan, så får hoppas att det håller i sig. Men när det är betyg känns det som att man har mer press på sig. Men jag får väl se hur det känns senare.

Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0