Konst i det gröna!

Foton 2009-08-01 17:58:44
Det var väldigt trevligt på konst i det gröna. Träffade Ida, Björn, Sanna och Ludvig där. Ludvig ställde ut tavlor som han hade målat, han är skit duktig! Jag blev kär i en målningn som en tjej hade målat med ett rött träd. Det var jättefint! Jag ska snart cykla till mamma och äta kina mat, mums.

Just nu håller jag på att städa rummet, ser ut som ett bomb nedslag av kläder. Lyssnar samtidigt på 2pac på spotify! Jag älskar spotify. Men nu måste jag fortsätta med städningen. Här kommer lite bilder från konst i det gröna!


Tyckte om dessa målningar. Hoho, jag råkade fota hennes rumpa. [blush]


Målningar.


Ludvig och hans målningar.


Ludvigs målningar.


Det underbart fina trädet! Visst är det vackert?

Kommentarer
Postat av: D E L L A

grymt balla :D

2009-08-03 @ 12:06:01
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ajo

hej

kolla på min blogg snälla

du har ju jätte många bilder på din blogg nästan mer bilder än meningar!

hej då

glöm inte att kolla på min blogg!!!

2009-08-05 @ 13:20:35
URL: http://ajoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0