Dags för lunch!

Bilder på mig 2009-08-19 11:29:57
Hejsan!
Jag har varit vaken ända sen klockan 06.00 i morse. Jag kunde inte somna om. Även fast jag var jättetrött så gick det inte. Låg i sängen till halv tio sen gick jag och duschade. Nu sitter jag här och lyssnar på spotify som vanligt.

Ska vara med Ewelina idag igen. Jocke ska också vara med oss. Vi får se vad vi hittar på. Blir kanske mer uppdatering under dagen. Ikväll ska jag vara barnvakt åt min lillebror. Får såklart pengar, hihi. 100 kr!

Jag tror att jag lägger ner bloggtävlingen. Det var så få som anmälde sig. Tyvärr!

Det blir nog lite bättre bilder på skinnjackan senare idag. Nu ska jag gå och äta lunch, hugs ♥

Här är en bild som jag gjorde förra året. Den är lite busig!

Kommentarer
Postat av: sara

S Ö T N O S !

2009-08-21 @ 23:09:12
URL: http://saraapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0