2009-08-21

Vardags 2009-08-21 15:48:36
Efter att jag hade gjort mig i ordning i morse så for jag, pappa och Filip till ica för att handla. Jag ska nämligen ha fest imorgon eftersom att jag fyller år på onsdag. Det kommer åtta tjejer och vi ska äta grillat och titta på film och mysa. Kommer nog att bli superkul! Så vi handlade mat till imorgon och godis och sånt.

Är det någon annan än jag som har problem med att kommentera? Alltid ska det tjorva med kommentarerna.. Jag svara på mina senare, när det fungerar igen.

Det var många som tyckte att det var en rolig idé med att skriva för hand, som jag gjorde igår. Kommer kanske att göra det fler gånger. Scannern funkade inte som den skulle igår. Den lät konstigt och ja. Så vi får se om det blir något mer.

Tänkte göra ett videoinlägg snart. Ni lär ju se när det dyker upp!

Glöm inte att följa mig på bloglovin!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Svar: Det är så på vissa datorer, min kompis har också något sånt. Vet inte hur jag fixar det, eftersom det inte är någon kod eller nåt liknande jag har kommit åt/raderat. Men får försöka göra något åt det senare. Hoppas du står ut med det ett tag..

2009-08-21 @ 16:41:55
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: hochm (m)

gud vad kul och mysigt med fest & filmkväll ! grattos i förskott btw :) puss

2009-08-21 @ 16:50:47
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0