skriva, skriva, skriva ;p

Vardags 2008-05-12 20:44:17

Tjenare!  ;D

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, har inte orkat. Har nästa inte suttit vid datan något den här veckan. Idag var det skola såklart. Tog det väldigt lungt, det var bra. Man är alltid seg på måndagar! Sist på dagen hade vi Spanska, inte så specielt kul. Men, men, man får kämpa. Efter skolan var jag med Ewelina. Vi spelade något spel och det blev oavgjort ; ) Sen sjöng vi singstar! (y) Sen for jag hem och åt och letade efter skräp. Vi ska ha med oss massa skrot till skolan imrogon för vi ska göra saker av skräp på bilden. Imorgon blir det också att städa skolgården.. inte kul. Hade tänkt att skriva på berättelsen, men det blir nog inte av. Har hållit på med annat istället. Men får väl göra det någon annan gång. Nu orkar jag inte skriva något mer,

PUSS PÅ DIN STJÄRT!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0