sjunga, sjunga, sjunga (:

Vardags 2008-03-04 21:15:29

hejhej ;p

Idag har jag varit med johanna, vi gjorde typ ingenting. Spelade nå spel och så.
Sen pratade vi med sara'j i 1 timme :D fast hon var osocial :< Sen efter middagen for jag till saga, för vi skulle träna på låten vi ska ha på vårshowen :') - det var väldigt roligt, och sen spelade vi laserspelet. det var sjukt kul. :D
 Nästa vecka ska vi ha ett engelska föredrag för klassen Oo' Jag hade nästan gjort klart det första som jag hade om mode. Men jag kände inte för att ha det, så jag ska byta till min resa till london :D, det blir mycket roligare att berätta om ;p ajja, nu ska jag dra, glo tv eller något sådant.


KRAAAMIIIS! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0