ajj, ajj, ajj ;o

Vardags 2008-03-17 21:04:16

idag var det skola då, och då bestämde vi vilka filmer vi ska se på torsdag, för så ska vi ha filmdag :D och det blev stardust och death at a funeral, har sett båda men det gör inget för båda är bra! efter skolan var jag med ewelina och johanna, vi körde guitar hero (: på kvällen så råkade jag tappa kameran i golvet så den gick sönder ;< och jag försökte bängla med den, fast det gick inte. sen när jag testade en sista gång, så lagade jag den! (y) då blev jag glad och sen efter det bytte jag om till tränings kläder, för det var basket träning också skulle jag gå på toa och när jag skulle sätta på lampan så stängde jag dörren samtidigt och då klämmde jag tummen ;/ det var inte speciellt skönt, det gjorde skit ont. så ajg kunde inte gå på basketen och det värker jättemycket i tummen, usch ;<


BAJBAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0