umgås, umgås, umgås [;

Vardags 2008-07-10 21:47:12

GODKVÄLL!

Jag startade dagen med att springa en runda på ormberget. Härligt, härligt [y] Sen så mötta jag emelie enström, som jag skulle vara med för första gången! Vi pratade väldigt mycket, ingen var blyg eller så! Vi bara myste på och hade kul :) Sen när hon skulle fara hem så följde jag med henne en bit och då tog jag med Chip, och när hon hade farit fortsatte jag cykla med chip en bit. Sen när jag kom hem åt jag mat, men jag var ingen hungrig alls, men det brukar vara så på sommaren :) På kvällen hade vi träning och det hade jag totalt glömt bort det, men jag fick ett sms av emelie malmström om jag skulle komma på träningen och då skynade jag mig att byta om och cykla iväg till träningen, jag kom inte så värst sent, bara några minuter. Vi körde match och sköt lite på korgen, det var skojjjjjjjiiitt! [:

GODBAJS ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0