golf, tårta, igelkottar :'')

Bilder på mig 2008-07-11 23:15:06
TJOLLAHOPP!

Idag var jag med ewelina och sara, vi for till golf ängen och golfade :D sen köpte vi lite fika och fikade där ! När vi hade kommit hem for vi till coop och köpte marängbotten, vispgrädde och karamellfärg - blååååååt :) Sen bakade vi en tåårta! för att fira... hm, ingenting :'D Vi satte på en film och mumsade i oss massa tårta, det var masssa gottt ! ;] När ewe och sara hade farit hem satte jag mig vid datan , och sen gick jag ner för pappa ropade och då var det två igelkottar på våran gård. Dom var jättesöta och dom var jätte nära, bara en decimeter ifrån mig ! :] jag har fixat mitt hår jättttefiint :'''] tuperat och allt .



Kommentarer
Postat av: anna

älskling :]

2008-07-19 @ 22:37:02
URL: http://www.annaburkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0