träna, träna, träna (:

Vardags 2008-04-11 23:00:54

God dagens!

Idag på skolan var det väldigt lungt, vi började med att göra engelska meningarna och sen när man var klar med det skulle man jobba med matte. Men tjejerna hann inte göra så mycket matte för vi skulle på kör. Det var inte särskilt roligt där, vi sjunger bara tråkiga och dystra låtar. När vi kom tillbaka var det rast. Efter rasten fick vi göra de jobb som var nödvändiga alltså som vi behövde göra eller göra det man ville. Jag gjorde min bild, den är inte speciellt fin, men det går väl att göra den finare. Sen var det lunch/rast. Efter rasten körde vi burr ;d (orkar inte förklara hur det går till) Jag och Saga vann! :D Sen vetr det gympa, vi hade samarbetsövningar, inte så himmla kul men, men. Sen for jag hem och då frågade pappa mig och jag ville fara och träna med han eftersom att jag itne gjorde något annat så följde jag med. Vi körde lite basket och tränade på skott och så. Sen tränade vi i gymmet också. Imorgon kommer jag nog att ha träningsvärk ;p. Sen lagade vi tacos och sen packade jag väskan och sen for jag till mamma. Där såg jag talang och sen berg flyttar in! Och nu sitter jag här ;D Det var en ganska detaljerad beskrivning av min dag (;


ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0