barnvakt, barnvakt, barnvakt ;d

Vardags 2008-04-09 18:38:17

Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde i morse på skolan, har minnesförlust eller något. Men lite senare på dagen hade tjejerna data och killarna hade killsnack. Vi fortsatte att skriva på våra berättelser. Det går väl ganska bra för mig. Matte lektionen vi hade innan datan var seg och jag fattade ingenting + att jag gjorde helt fel... Jätteintressant, i know ^^ Sen hade vi gympa, vi spelade basket. Inte så kul, det är mycket roligare på vanliga träningar! Efter skolan var jag med Ewelina och Johanna, vi fixade varann i håret och sånt xd. Sen for jag till mamma, för jag ska vara/är barnvakt år filip. (Mamma, Johan och syster är på 'big comedy' på kh) För tillfället ser han på bolibompa, så jag kan göra lite vad jag vill, därför satte jag mig här. Sen ska jag lägga honom och så. Klockan åtta kommer de hem så då far jag tillbaka till pappa :3

HEJSVEJSLINGONFEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0