2010-04-23

Foton 2010-04-23 15:23:27
Det var några som ville att jag skulle skriva var alla sakerna kommer ifrån, på collaget jag gjorde för någon dag sedan. Så nu har jag gjort det! För er som är intresserade, tryck HÄR. Som ni såg i inlägget nedan, har jag fått min ring nu! Jag älskar den, tycker att den är helt underbar! ♥

Funderar om jag ska börja pillra på en ny design. Har lite idéer, så vi får se när den kommer upp! Nu ska jag gå och fota mina nya kläder, så kika in om en stund om du vill se dem!


sommar, sommar, sommar!

Kommentarer
Postat av: Josefine Lembke

Gud va söt blogg! :)

haha kolla gärna in min:) Följ mig gärna via bloglovin!!:)

2010-04-23 @ 15:54:39
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0