2009-10-16

Vardags 2009-10-16 08:59:54
Hej på er! Det är redan fredag idag! Jag fattar inte att veckorna kan gå så fort. Det är verkligen skönt med helg igen. Men vädret är inte alls på topp. Det regnar och är grått och trist. Hoppas att det klarnar upp senare idag. Jag tycker att man blir så trött när det regnar.

I helgen ska vi ha middagsgäster. Två familjer som vi brukar umgås med ska komma och äta middag och mysa på här. Och som tur är så har de två barn i min ålder! Så jag brukar umgås med dem, manda och stella! Ska även spela basket match, vilket kommer blir superkul. Också ska jag gå på min första konfa träff med seglingen! Lära känna gruppen och se vilka som är med i den. Roligt!

Men nu ska jag cykla till skolan, ha det superbra!


haha, en glad bild!

Kommentarer
Postat av: Thi <3

Ja, det ska bli riktigt skönt faktiskt :D

2009-10-16 @ 15:35:35
URL: http://thihellqvist.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Jag vet faktiskt inte ens vad butiken heter! :s

Men den är faktiskt riktigt bra, trots att dom har mycket groteskt fula saker så finns det då och då fina plagg - och allt är mycket billigt :)

Om du vet vart gamla ''Lisenia'' är så vet du med största sannorlikhet vart Secondhand-butiken ligger :)

2009-10-16 @ 16:16:27
URL: http://j
Postat av: ewelina

hihi, den bilden blir man glad att se på ;)

2009-10-16 @ 18:54:25
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0