Hos ewe!

Vänner 2009-08-31 18:52:17
Skolan var faktiskt rätt rolig idag. Förutom att vi hade tre so pass. Men jag klarade mig igenom allihopa! På slutet av dagen hade vi musik, woho. Vi lärde oss nya akord på gitarr och på piano. Sen for jag och Ewe hem til mig. Vi tittade på film "Från andra sidan". Sara sa att den skulle vara jätteläskig. Men jag tyckte inte det. Och jag brukar hata skräckfilmer. Jag tyckte faktiskt att den var bra!

Nu är jag hemma hos Ewe, vi cyklade hit efter att jag hade ätit. Hon håller på att äta nu. Efter det så ska vi vara med Oscar. Vi får de vad vi ska göra. Pusssar! ♥

lite bilder från 6:an.







Kommentarer
Postat av: ebba

fy på första bilden, hur jag såg ut :o hahhah.

älskar dig moa, din blogg e bästt hihi :) <333

2009-08-31 @ 22:06:02
Postat av: hochm (m) ♥

mysiga bilder ♥

har hört att den skulle vara läskig också :p men tdlige inte hihi <3

2009-08-31 @ 22:10:50
URL: http://hochm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, så du hittade dom i min data? x)

vi skrattade t.o.m till filmen :)

2009-08-31 @ 22:45:52
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: saga

hahahahah störda ögon jag hade på sista bilden xD är det en häst jag håller i? :o

2009-09-01 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0